A Váci Egyházmegye további Helpdesk / Desktop munkatárs kollégát keres váci munkavégzéssel.
Munkába állás tervezett kezdete: 2025. március 1.
Jelentkezési határidő: 2025. január 31.
Munkavégzés helye: Vác, Migazzi tér, Püspöki Palota
Munkaviszony típusa: Teljes munkaidő
Határozatlan idejű szerződés
Főbb feladatok, munkák
- - Desktopok, laptopok, nyomtatók és egyéb kliens gépek napi szintű támogatása, hibakezelése, karbantartása.
- - Mobiltelefonok és egyéb okoseszközök konfigurálása és felhasználói támogatása.
- - Mobil előfizetések kezelése, adminisztrációja.
- - Informatikai eszközök és szoftverek beszerzésének koordinálása: ajánlatkérés, rendelés, kiszállítás követése, számlázási folyamatok felügyelete.
- - Terméktámogatás biztosítása a felhasználók számára.
- - Informatikai rendszerek és eszközök oktatása a felhasználók részére.
- - A felhasználók napi szintű támogatása IT kérdésekben.
- - Egyéb, a helpdesk és desktop támogatással kapcsolatos feladatok ellátása.
Elvárások
- - Középfokú végzettség (informatikai területen szerzett végzettség előnyt jelent).
- - Alapvető ismeretek desktop operációs rendszerekről (Windows, macOS) és mobil operációs rendszerekről (Android, iOS).
- - Jó problémamegoldó és kommunikációs képesség.
- - Precizitás, önállóság és ügyfélközpontú hozzáállás.
- - Alapszintű hardver- és szoftverismeretek.
Előnyt jelent
- - Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
- - ITIL alapismeretek.
- - Angol nyelvtudás, különösen írásban.
Amit kínálunk
- - Stabil, hosszú távú munkalehetőség.
- - 13. havi fizetés.
- - Szakmai fejlődési lehetőség és továbbképzések.
- - Barátságos, támogató munkakörnyezet.
Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, várjuk jelentkezésedet önéletrajzoddal és motivációs leveleddel az alábbi e-mail címen: hr@vaciegyhazmegye.hu.