A leendő munkatárs feladatai lesznek:
- Az egyházmegye internetes felületeinek kezelése: közösségi média felületek, honlapok
- Közreműködés az Egyházmegye belső kommunikációban
- Részvétel az egyházmegyei programok előkészítésében, szervezésében és lebonyolításában.
A munkavállalóval szemben támasztott elvárások, követelmények bemutatása
- felsőfokú szakirányú végzettség
- kommunikációs területen szerzett gyakorlat (offline vagy online média)
- önálló munkavégzés
Elvárt képzettség: Főiskola (BA, BSc)
Foglalkoztatás jellege: részmunkaidő
Jogviszony időtartama: határozatlan idő
Betölthetőség időpontja: 2025.06.15.
Jelentkezési határidő: 2025.06.10.
Munkavégzés helye: Pest vármegye – Vác, Migazzi Kristóf tér 1.
Jelentkezés módja
Kérjük küldje el szakmai önéletrajzát a hr@vaciegyhazmegye.hu email címre.
Munkakör betöltéséhez szükséges további ismeretek, jártasság
grafikai szerkesztő programok ismerete és felhasználószintű használata