
Az Egyházmegyei Katolikus Iskolák Főhatósága pályázatot hirdet
tanügy-igazgatási szakreferens munkakör ellátására.
Keresünk köznevelési intézmények tanügy-igazgatásában jártas munkatársat, aki az ismereteit, képességeit, tudását képes a tanügy-igazgatási jogszabályi keretek között fenntartói szemlélettel alkalmazni. Kedvet és erőt érez magában arra, hogy stabil és kiegyensúlyozott munkakörülmények között, egymás megbecsülésén alapuló munkatársi környezetben dolgozzon, valamint és a katolikus keresztény hitvallás értékeit személyes értékrendjében és környezetében is hitelesen képviselje.
- Az alkalmazás körülményei
A jogviszony típusa:
Határozatlan idejű MT hatálya alá tartozó munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Vác, Migazzi Kristóf tér 1.
A munkakörhöz tartozó általános tevékenység:
- Közreműködés az EKIF fenntartásában működő köznevelési és szakképző intézményekben folyó munka tanügy-igazgatási és pedagógiai támogatásában, az e feladatköröket érintő szakmai koordinációban, az intézményhálózat jogszerű működtetésének biztosításában.
- Közreműködés az új intézmény(ek) alapítása során az alapítással és engedélyeztetéssel kapcsolatos dokumentumok (alapító okirat, nyilvántartásba vételi, működési engedély) szakszerű és jogszerű előkészítésében.
- Részvétel a kormányhivatali törvényességi és egyéb hatósági ellenőrzések koordinálásában, szükség szerint és munkáltatói utasításra a helyszíni ellenőrzéseken.
- Közreműködés az intézmények éves munkatervének és beszámolóinak/intézményértékelések előkészítésében.
- Közreműködik a pedagógiai programok, szervezeti és működési szabályzatok, házirendek ellenőrzésében.
- Közreműködik a köznevelés információs rendszerének (KIR), a szakképzés információs rendszerének (SZIR), és az eKRÉTA iskolaadminisztrációs rendszerének fenntartói ellenőrzésében, működtetésében, adatkezelésében.
Elvárt kompetenciák:
- Magas szintű szakmai tudás, precíz munkavégzés;
- Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség;
- Tanügyigazgatási jogszabályok ismerete;
- Amiért érdemes élni a lehetőséggel
- Jubileumi jutalom egyedi szabályok szerint;
- Teljesítményösztönző juttatás;
- Továbbképzési lehetőség;
- Igényes munkakörnyezet;
- Lelkinapokon való részvételi lehetőség;
- Stabil és kiegyensúlyozott munkakörülmények,
- Egymás megbecsülésén alapuló munkatársi környezet.
- A pályázat beadásának és elbírálásának körülményei
Pályázati feltételek:
- Legalább középfokú végzettség;
- Tanügyigazgatási területen szerzett szakmai gyakorlat – legalább 2 év szakmai tapasztalat;
- Irodai alkalmazások magas szintű ismerete;
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Igazgatási jellegű felsőfokú végzettség,
- Keresztény elköteleződés;
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Pályázó szakmai önéletrajza;
- Iskolai végzettséget tanúsító oklevelek fénymásolata;
- Bérigény megjelölése;
- A pályázó nyilatkozata, hogy a személyes adatokat a pályázat elbírálásában részt vevő személyek megismerhetik.
Az alkalmazás feltétele:
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
A pályázat benyújtásának határideje:
- március 3.
A pályázatok benyújtásának módja:
- A pályázatot kizárólag elektronikus úton lehet benyújtani az allashirdetes@ekif-vac.hu címre. Kérjük a tárgy mezőbe tűntessék fel: „Tanügy-igazgatási szakreferens”
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kiválasztás az elektronikusan beadott pályázatok előszűrése után, online és/vagy személyes interjút követően az EKIF főigazgatója döntése alapján történik.
A pályázat elbírálásának határideje:
- március 31.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt a +36/27-814-122/1228-as telefonszámon kaphat.